اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

دلیل کناره‌گیری بسکتبال آویژه مادی نبوده است| مدیران آویژه از بی‌مهری‌ها دلگیرند

  • کد خبر: ۱۷۵۴۳۷
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
دلیل کناره‌گیری بسکتبال آویژه مادی نبوده است| مدیران آویژه از بی‌مهری‌ها دلگیرند
مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: دلیل مدیران آویژه برای کناره‌گیری از لیگ برتر مادی نبوده است، بلکه بی‌مهری‌هایی علیه آویژه صورت گرفته که مدیران آویژه از این بابت دلگیر بودند.

صادق جانداری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص دیدار با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی به دلیل کناره‌گیری تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا عنوان کرد: بازیکنان آویژه به دلیل آینده بسکتبال مشهد و جوانانی که امید زیادی به این تیم داشتند تا یک روزی به این جایگاه دست یابند، به دیدار مدیرکل ورزش استان رفتند تا برای بقای آویژه تلاش کرده باشند.

وی افزود: بازیکنان بزرگ‌تر و من به عنوان مربی تیم اتفاق‌القول بودیم که مدیرکل ورزش‌وجوانان استان به هیچ وجه اجازه کناره‌گیری آویژه از لیگ برتر را ندهند، چون شرایطی در مشهد وجود دارد که معلوم نیست پس از چند سال، آیا اسپانسری پیدا خواهد شد که بخواهد در لیگ برتر بسکتبال تیمداری کند یا خیر.

جانداری گفت: مدیرکل ورزش‌وجوانان نیز با مدیران آویژه دیداری داشته که گویا دلیل مدیران آویژه برای کناره‌گیری از لیگ برتر مادی نبوده است، بلکه بی‌مهری‌هایی علیه آویژه صورت گرفته که مدیران آویژه از این بابت دلگیر بودند.

مدیر تیم آویژه صنعت پارسا ادامه داد: از همین رو از علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان تقاضا داشتیم که حتما این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند. پس از جلسه با مدیرکل ورزش استان، با مدیران آویژه نیز جلسه‌ای برگزار کردیم که نسبت به بقای آویژه صنعت در لیگ برتر امیدوار شدیم.

جانداری خاطرنشان کرد: زمزمه‌هایی از اطراف باشگاه شنیده شده که مدیران باشگاه قصد تیم‌داری در لیگ برتر ندارند. حتی قصد داشتیم تا شورای شهر و استانداری پیش رفته و با مدیران شهری و استانی صحبت کنیم تا برای بقای آویژه در لیگ برتر پا به میدان بگدارند، چرا که همه می‌دانند ورود اسپانسر به ورزش به خصوص در مشهد و خراسان رضوی خیلی سخت اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: شرایط سختی داریم و امیدواریم که آویژه در لیگ بماند و این سهمیه حفظ شود، اما هنوز معلوم نیست چه اتفاقی برای آویژه صنعت رخ دهد. در طی این سال‌هایی که در مشهد فعالیت داشتم هیچ وقت مشاهده نکردم که بازیکنان و مربیان یک باشگاه برای بقای تیم‌‎شان پا پیش گذاشته و با مدیران شهری و استانی جلسه گذاشته و مذاکره کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->